2011. február 13., vasárnap

Magamról: Edina

hát sziasztok... Edina vagyok. mit kell rólam tudni? hát, például azt, hogy lassan de biztosan haladok a tizennegyedik életévem felé. tulajdonképpen azt hiszem én egy kicsit "kilógok" a sorból Franciska és Ria mellett, mert én Romániában élek... :D igen, el akarok utazni innen. mondjuk, az én koromban ki nem? (:
kicsit több, mint egy éve kezdtem el írni történeteket, azelőtt inkább a versekkel foglalkoztam. (verseket most is írok, olvashattok a blogon majd 1-2 alkotást) és hát akkoriban még eléggé... hát finoman szólva pocsékul írtam, de úgy gondolom, hogy egy év elteltével elég sokat fejlődtem, és képes leszek felzárkózni a két csodálatos írótársam mellé. (: a legelső regényszerű írásom az egy CSI:Miami-s történet volt, az az első szárnypróbálgatásom volt tulajdonképpen, és ezt még 2 CSI:Miami-s fanfic követte. közben persze írtam még verseket, novellákat, megpróbálkoztam egy új történettel is (ami azt illeti nem csak eggyel), de valamiért egyiket sem sikerült befejeznem. egy Miami-s ficit jelenleg is írok, és nagyon-nagyon szeretem. úgy fogalmaznék, hogy az írásban megtaláltam önmagamat, és ez egy nagyon jó érzés.
akkor még... a stílusom eléggé egyedi, nem szeretek a tömeg után menni. hangulatom az nem gyakran változik, általában vidám vagyok, de persze velem is történnek olyan dolgok, amik rossz hatással vannak a bioritmusomra. (by: Alekosz:D) a barátaim egy életvidám, totálisan lökött embernek tartanak, de ezzel együtt szeretnek, és ezt én nagyon fontosnak tartom. ha megszeretek egy sorozatot, akkor abba nagyon bele tudom élni magam,  és már-már a környezetem idegeire megyek a folyamatos áradozásaimmal. x) jelenleg a Gyilkos elmék című sorozatra vagyok rákattanva totálisan, az mindig minden mennyiségben jöhet. mindenem az írás és a zene, nagyon nagyon szeretem a barátaimat, a bátyám a példaképem, ha felnövök író és/vagy zenész szeretnék lenni, a következő életemben pedig szivárvány. ^^ xD
remélem tetszeni fog majd Nektek minden írásom, vagy ha nem is mindegyik, legalább 1-2 ^^ :D

pussz: Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése