2011. február 13., vasárnap

Magamról: Franciska

Igazából nem tudom, hogy mit is írjak le ebbe a bejegyzésbe. A cím ugye az, hogy "magamról", de mik azok az információk, amik tényleg érdekesek? Tizenhatodik életévem töltöm majd idén júniusba, természetesen még az iskolapadot koptatom. Hétköznapjaim nagy részét a suliban töltöm. Szeretek a barátaimmal lenni, hobbim az írás valamint a fényképezés - mindent megörökítek, ami csak egy kicsit is tetszik -, de emellett imádok olvasni is, és sorozatmániás vagyok(:  Bármilyen filmet, vagy sorozatot megnézek, és képes vagyok teljesen beleszeretni:D Szeretem a színes dolgokat, és szerintem alapvetően egy vidám ember vagyok, bár a téli időjárás sokszor rossz hatással van rám, elszomorít, elrontja a kedvem. Sokszor képes vagyok bizonyos dolgokon túl sokat töprengeni, és ez sem mindig jó, de azt hiszem, hogy ez most egy ilyen korszakom. Zenében mindenevő vagyok, de fontos, hogy legyen az adott zeneszámnak valami mondanivalója. Imádom az idézeteket, sokszor ha rossz kedvem van segítenek, vagy csak szimplán jó őket olvasgatni(: Nem igazán tudnám megmondani, hogy mikor kezdtem írni, de már elég rég óta tart. Imádok írni, mert az, hogy papírra - vagy a számítógép monitorjára, de ebbe most ne menjünk bele - vethetem a gondolataim nekem nagyon sokat segít abban, hogy a "nehezebb időket átvészeljem". Azzal, hogy írok, megteremtem a saját világomat, ahol minden olyan, amilyennek én szeretném látni. Az írás kiragad a mindennapok szürkeségéből, és ott, abban a világban olyan dolgok is megtörténhetnek, amik itt nem. Ez egy csodálatos dolog. Az, hogy írok, engem sok mindenre megtanított, és remélem, hogy Ti is szívesen olvassátok majd a novelláim(: Szóval szerintem ennyit rólam(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése