2011. február 13., vasárnap

Magamról: Ria

Üdv a Népnek ^^ Blogos körökben csak Ria nevű "vírusként" terjedek.xD Ha kitalálod melyik névből van, jóvagy, mert állítólag nem egyértelmű. Nehéz dolog ez a bemutatkozás, nem tudom, mit is írhatnék magamról, hogy mi a fontos. Mindenesetre idén töltöttem a 18.at, szóval, kicsit öreg vagyok Francihoz és Edinához képest, de a lelkem örök gyerek marad, ezt már most tudom ^_^ Szerintem még nem vagyok felnőtt, és alapvetően az ember nem attól lesz felnőtt, hogy betölt egy életkort, de mindegy. Mint az sejthető én is imádok írni, hiszen azért jött létre a blog :) Igazából nem emlékszem olyan időre mikor nem írtam, még kisiskolás koromban kezdődött gagyi mesékkel, majd később a sorozatmániámból adódóan folyton folytatásokat, ha tetszik fanficeket írtam, persze ezeknek már a fele sincs meg. Akkoriban azt hittem, hogy csak én vagyok ilyen, aki ÍR. Majd lassan két éve, több olyan embert is megismertem, akik hozzám hasonlóan ÍRtak. Felépítettek egy világot, amiben csupa olyan dolog történik, ami a való életben soha. Ez felbátorított. Egy éve kezdtem el megírni az első önálló "regényemet". Ennek köszönhetem, hogy megismertem Francit =D Azóta pedig már különféle novellákkal kisebb dolgokkal is próbálkoztam, több-kevesebb sikerrel. Néha belefutok egy-egy válságba, -vagy hogy fogalmazzak - és olyankor sokáig inkább nem is írok semmit, de remélem, hogy ez a blog majd megadja a kellő inspirációt :) Hiszen az írás annyira csodálatos dolog. Amikor írsz megtörténhet bármi, úgy alakítod az eseményeket, ahogy neked tetszik, sokkal jobb világot találhatsz ki, mint a valóság. És ez varázslatos. Íráson kívül, még imádok fotózni, talán fényképész szeretnék lenni, ha "nagyleszek", vagy újságíró, de még nincs konkrét dolog, sajnos pedig ideje lenne. Én is tudok rajongani Edináékhoz hasonlóan sorozatokért, sokat megnézek, de csak egy-kettő van,ami igazán magával ragad, főleg a Fringe (=. Nade, nem szaporítom tovább a szót. Remélem mindeniknek, aki erre téved, tetszeni fognak az ide felkerülő művek!
Üdvözlettel : Ria ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése