2011. március 19., szombat

Szeretlek

Életem kb első verse szóval ne offoljátok nagyon. De remélem tetszeni fog, mivel a novellát szerintem nem fogom befejezni, így ehhez a témához most verset írtam ^^
Szeretlek szerelmem,
Teljes szerelemmel.

Nem nyíltak a kertekben virágok,
Mikor megjelentél és beragyogtad világom.

Zord volt a tél,
Mikor utamba kerültél.

A világ épphogy felébredt álmából,
A szívem már hevesebben vert a vágytól.

Csak te kellettél nekem senki más,
Mint két ellentétes mágnes úgy vonzottuk egymást.

Az élet tökéletes volt veled,
Én mindent megadtam neked.

Később felhők takarták el a napot,
S úgy hittük az ég többé nem ragyog.

Szívünk, mint egy üvegváza
Tört millió darabkára.

Gyermekünk arca nem mosolygott soha,
És éreztük az élet mostoha.

Csak zokogtam az ágyunkban
Egyedül te hittél még az álmunkban.

Védelmező kezed-nyújtottad felém
S már-már elhittem, van remény.

Hosszú időbe telt,
De az ég ismét napos lett.

A virágok a földből kibújtak
A galambok turbékoltak.

És az én szívem még mindig csak érted dobogott,
Ahogy egy zászló a szélben lobogott.

Szerelmünk mindennél hevesebb
Még egy kitört vulkán is hűvösebb.

Csak telnek, múlnak az évek,
De hangod még mindig olyan, mint a legszebb ének.

Ma már tudom, nem akarlak elhagyni soha
A veled töltött idő maga a csoda.

Most még bőrünk fiatal, arcunk pirospozsgás,
Vérünk pezseg s ez csodás.

De én látni akarom azt is,
Mikor már ráncok fedik.

Majd váltunk még egy utolsó csókot,
Szemeinket lehunyjuk,
Ráncos bőrünk egymáshoz simul,
És lelkünk táncolva a mennybe indul.

4 megjegyzés:

  1. húú, hát ebben minden benne van. nagyon nagyon szép lett *____* gratulálok, nekem nagyon tetszik ♥ ^.^

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörű. Benne van minden, amit szerintem ilyenkor érez az ember. Én azt szeretem az írásaidba - nem biztos, hogy le tudom írni egész pontosan -, de mindegyik novelládba, és most ebbe a versbe is, ott van a rossz és a jó is, de valahogy olyan kellemes hangsúlyban, ami szerintem kevés embernek sikerül. Mert nem mondanád rá, hogy csöpögős, mert nem, mert ott a rossz dolog is, de közben meg annyi jó van benne, ami a másik irányba billenti a mérleget, és szerintem ez így nagyon jó. Szóval ez lenne a lényeg. Nekem nagyon tetszik^^ Nagyon széép lett, tényleg^^ Gratula^^

    VálaszTörlés
  3. Jahjj Francii, köszönöm szépen! Tökéletesen sikerült megfogalmaznod, de nem direkt csinálom am, csak úgy jött/jön :DD
    (L)

    VálaszTörlés